Sunday, June 24, 2007

Dome Marked



Here is my Dome with the panels drawed on Calvin did this, I think I would not have done such a good job as this. I still have some more work to do. and then paint everything.

BOY!!! did he have fun on this LOL LOL!!!! :0 )

16 comments:

John Barrett said...

Thats a good looking dome!!! Theres a run coming up soon for logic lights. Hopefully I can get the rear ones for a good price. Are you using all of the basic lights and such?

Brenda's blog said...

The PSI lights are white instead of red and blue, and the back of the dome does not have any logics,and the front logics look white and green. BIG difference from R2. Not sure right now what I am going to do. I'll try and see if who ever is doing the run will make me some White & Green. :0 )

Brenda

Hankey01 said...

Looking great! Calvin did a great job marking those panels! I was lucky enough to get my dome with the panels already etched in...Im glad I didnt have to do that!

Brenda's blog said...

Thanks!! is your dome plastic?? hey I forgot to personally thank you!!!! for the figure it is AWESOME!!! I love my action figure collection. :0 )

Brenda

Hankey01 said...

Glad you got it!!

My dome is aluminum....an older version that calvin's (mine's a D& D dome I believe). Not as tall as it should be...probably the same height as yours (just a 1/2 spehere instead of elongated?).

You should post some pics of your collection!

Jason

Brenda's blog said...

I'm going to put some on this weekend. probably Sunday. :0 )

Brenda

John Barrett said...

That would be cool!! I was thinking about posting my collectibles on my blogpage too. I figured since I'm not always working on my droid because of waiting for parts or whatever. But if I took pictures of the figures, it would take too long!! LOL My son still plays with them, and they are all over the house....ahhhhhhhhhh!!! It would be nice to see what you and Calvin have. I've been collecting Boba Fett stuff for some time now. And, Hankey has a killer collection!! Man, the work thats done in his props!!! I cant imagine. Hope to see those panels painted soon!!!
John

Brenda's blog said...

YESSS!!!!!! but I probably can't put all of it on since I don't have any place to put them all, Calvin tells me I have too Many but I say I don't have enough LOL. Your lucky you kid likes star wars my kids does not like it anymore because they say we watch it too much HE HE.
Yes I can't wait to paint them the more I get done the more I want to do. Calvin is picking up my thicker styrene tomorrow so we can start to work on that. He will be helping a lot on that probably mark them and I'll cut. :0 )

Brenda

John Barrett said...

Good luck!!!! Cant wait to see how it turns out!!! And get those collection pics up!!!!! HAHAHA. Are you and Calvin on Astromech Factory? I talk with those guys alot on there, and I post pics of my collections at times. What I would LOVE is a life-sized Han in carbonite. If I have to make one, then I will!!!!! I think making one would make me feel a little more proud than buying one for $2,000!!! I have been looking into it, so hopefully I can start sometime at the end of the year.
John

Brenda's blog said...

OH YEAH!!! I don't know if Calvin is I'll ask him in the morning when he gets up, CoooLLL!!! your going to make han in carbonite WOW!!!! thats awesome thats a sweet project hope you do make one.
Thats a big piece got room for it? HE HE

Brenda

Hankey01 said...

Hi guys!

I'm sure I saw Calvin poking around at the astromech factory!

John, I made (am making) a Han in Carbonite too..not sure if we have talked about it b4. My front panel was in 3 pieces (for shipping) recast from an Illusive Concepts version. I made the frame myself from aluminum and am FINALLY getting the side panels in the mail soon. It is one of the COOLEST props! I wish you luck. I know of a forum where a freind was buying a front panel, but he wasnt sure if that woudl ever amount to anything. I also know another guy who has one he is selling (front panel only), but it's a custom sculpt..not 100%....but the price is probably good. Email me at hankey01@gmail.com if you want.

Sorry for the hijack Brenda!

Brenda's blog said...

Sweet, do you have picyures on your blog of the Han in Carbonite?? I'd like to see that
I'm gonna check out your Blog. :0 )

Brenda

Hankey01 said...

There are some pics..gotta go back a bit. ;)

Brenda's blog said...

Cool I'll check it out. :o )

John Barrett said...

Thanks, Jason!!! I've seen your blog alot!! I love your Han, and I just joined the building group the other day. There are soooo many things I want to do, but sooo little time!!! HAHA Someday I will get there!! Brenda, Everything is looking great so far!!!! Keep up the great work!!!

Brenda's blog said...

Thanks I didn't work on R3 today I helped Calvin put in some Gargage Doors today... but tomorrow is another day. :o )

Brenda